söndag, januari 15, 2012

jag hatar mitt liv!

även att ja hade otroooligt kul igår på vinprovningen, å lärde känna en massa finfina människor så hatar ja mitt liv just nu. råkade igår trasha min ÄLSKADE iphone - så nu är skärmen trasig som fan, helt jävla sprucken. kostar typ 900 spänn å laga, pengar som jag INTE har! :( ja kommer fan aldrig komma utomlands om de ska va såhär! glömde ju dessutom betala min hyra nu i december, så ja har levt på pengar jag absolut INTE har + att ja köpt en ny dator. mitt sparkonto är för tillfället nästan helt jävla tomt, från att ha gått till 6000 spänn......... dels för att ja fick sno därifrån för att kunna betala hyran ja glömt, dels för att ja lånade pengar därifrån till datorn. pengar kommer tillbaka till sparkontot såklart, men ja blir fattig!

bajsbajsbajs. dessutom mår man som man förtjänar idag. somnade i sängen med kläder å smink på, vaknade upp vid halv fem-tiden, då va ja fortfarande full. nåja, nu kommer min kära far å hämtar mig! puss va

Inga kommentarer: