söndag, januari 08, 2012

I don't love you like I did yesterday..

lyssnar på my chemical romance å är smått jävla besviken på hampus. nåja, de får väl va så då. han kan väl va med sin jävla exbrud då om han nu vill. allt han sagt är bullshit för mig nu. jag orkar inte med det. jag klarar mig!

ska iväg till farmor snart å käka middag. å idag skulle min älskade morfar blivit 90 år. saknaden går inte ens beskriva!

"when you go would you even turn to say; I don't love you like I did yesterday"


bullshit, backstabbing and lots and lots of blood! typ.

hade världens panikångest-attack igår, sög i vanlig ordning. men jag lyckades väl tillslut komma ur det å gå å lägga mig. trött som fan idag. det tar fan på krafterna att sitta å skaka å gråta. fan. kan inte skiten bara försvinna?

och ja, jag saknar fortfarande jimmy, inget nytt!

Inga kommentarer: