söndag, januari 29, 2012

för jävla mycket..

hej ångest, du är inte alls välkommen, men jag antar att du stormar in ändå. det är ju inte precis som att jag har någon slags styrka att säga nej.

är så jävla less på vart jag är i mitt liv, ingenstans alls. är så jävla less på hur jag mår å vad jag gör, är less på allt runtomkring som flyter på så förbannat jävla bra, är trött på alla människor som är kära.... ja vill bara spy! jag orkar inte. jag får inte ha den jag älskar vid min sida,. det gör ont. ja är ett jävla svin, ja vet. fan ja vet, ja kan inte dela andras lycka, å det sliter mig sönder å samman.

men ja är så trött på att hela tiden få besök av denhär jävla ångesten som sliter mig i tiotusen småbitar, för det gör så jävla ont. jag är påväg käpprätt åt helvete, å det finns ingenting som kan bromsa upp det, inte nu.

jag är så jävla nära på att bara ge upp allt. så jävla nära. blir saker inte bättre så kommer den dagen då jag verkligen crashar totalt, and it wont be pretty.



,.....

Inga kommentarer: