tisdag, januari 10, 2012

Somebody,.. Save me?

jag är svag, som fan. jag vill inte detta mer, jag vill inte må dåligt. å varje dag försöker jag intala mig själv att detta bara är något som kommit som kommer att passera.. detta har jag intalat mig själv varje dag, 365 dagar om året i sju år. blir det aldrig bättre? får jag aldrig en chans?

SOMEBODY SAVE ME - I DON'T CARE HOW YOU DO IT.

önskar att demonerna kunde hålla sig borta, men även om jag inte alltid har dem så nära mitt huvud att de gör skada så känns de ändå, de finns där. det är sjukt jobbigt att hela tiden ha något medvetet som trycker ner mig, något jag inte har nån kontroll över. å jag som är kontrollfreak å vill ha koll på allt får fan fnatt när jag inte kan hålla demonerna i ledet.

så vad gör jag nu? förmodligen går ja å lägger mig med mitt nya läsande "the satanic bible" å försöker somna.. orkar inte med ångestattacker inatt.

Inga kommentarer: