måndag, januari 16, 2012

jag får liksom ingen ordning på mitt liv

haha.. ja vet att du tänker å tänker, för att du fick dedär mailet. de känns skönt att veta att du är så jävla osäker. du ska fan få känna! för ja e så jävla trött på dig å att du e så jävla DUM! ja hatar att du lurade mig,.

men ja, läkaren ringde idag, får en inbokad tid då vi ska prata andra mediciner å psyk typ. äntligen! ja vill bara komma tillbaka till psyk å få en diagnos!

träffade älskade fru igår! det blev en massa tårar men nu är allt löst å sådär. hon är fan den bästa människan som nånsin funnits i mitt liv, and I wouldn't give her up for ANYTHING! så äre.

på onsdag ska ja leka nåt slags medium, haha! nej men ja ska till min kusins polare som typ känt å sett saker i hennes lgh, så ja ska dit å typ ja... känna av läget. sjukt spännande faktiskt! ser fram emot det.

nåja. ska väl snart börja städa å diska å fixa iordning här i lgh.. sen måste ja fan fixa iordning mig själv också.. träna ska hinnas med också. buissy day!

Inga kommentarer: