lördag, februari 20, 2010

You wear your ruins well

Well, gårdagen blev kanske inte riktigt som jag tänkt mig! Var hos Jenny vid 7tiden och började dricka någon timme senare.
Någonstans runt 10tiden vart jag totalt väck och halvdäckad inne på Martins badrumsgolv. Fick tag i mamma och Martin
skjutsade hem mig. Satt med en systembolagskasse i knät och spydde,. Det var inte vad jag planerat riktigt.
Var inte kapabel till att gå ut på hotellet,. Vilket vi planerat! Blev iallafall ölspelet och det förklarar väl förmodligen varför
jag vart så jävla packad. Jag suger på det helt enkelt!

Idag har jag legat däckad i sängen halva dagen, kurerat mig lite och pluggat resten! Är helt jävla trött i huvudet.
Suttit och pluggat massa timmar men känns som jag ändå inte fått något gjort. Är så otaggad för tentan på tisdag så det finns inte!
Vadfan har jag gett mig in på liksom? Jag förstår inte..

Dessutom.. vill jag att allt ska bli bra och funka mellan oss snart! Mitt hjärta blöder litegrann atm.

Heartfailure!

Inga kommentarer: