lördag, februari 27, 2010

Högt uppsatt jävel!

Fick höra någon dag denna veckan att en högt uppsatt f.d länspolismästare var anklagad för ett flertal våldtäkter.
Polisen hade tagit honom på plats när han var påväg till ett hotell för att ha sex med en 14åring.
Han misstänks även för koppleri, att ha sålt kvinnor till olika män.

Det som är så jävla patetiskt är att denne man under hela sin poliskarriär jobbat för kvinnors lika rätt i samhället.
Han gick ibland under namnet kapten klänning just därför.

Nu tänker jag bara säga vad som faller mig in;
Jag hoppas att denna jävel får ett långt straff i fängelse där han kan sitta och ruttna. Och om han frikänns pga
hans höga status inom poliskåren så ska jag personligen söka upp jäveln och skära kuken av honom!
Att högt uppsatta kommer undan med brott är ingen ovanlighet i det svenska samhället.
Därför hoppas jag att denna sjuke jävel får ett extra långt fängelsestraff bara pga hans höga status!

Denhär mannen ska fan inte komma undan. Jag blir äcklad av att titta på honom, höra honom prata om
kvinnans lika rätt i samhället, sedan knullar han barn på sin fritid. Nej fyfan! In i fängelset och ruttna ska du, MINST!

Tack och hej!

Inga kommentarer: