söndag, februari 28, 2010

Well..

Har precis kommit hem från Askeryd där jag hämtade Carro & Emma från en fest.
När jag kom dit satt folk och grät, föräldrar var upprörda osv. Det visade sig att en polare till Carro fått sitt objektiv stulet.
Det hade även blivit bråk där, instinktivt ställde jag mig och skällde ut de små fjortispojkarna som ställt till med skiten.
Jag svär, hade ni rört min syster så hade jag dödat er! Fyfan. Förstör något annat istället för två stackars tjejers fest!

Önskar fan att jag slått till den lille kaxiga pojkspolingen som kaxade upp sig emot mig när jag skällde ut dem.
Men jag har tydligen mer vett i skallen än er! Kan ha att göra med att i jämförelse med er så är jag GAMMAL!
Småpojkar ska inte dricka, tror att ni är så jävla coola, kaxar upp er mot någon som är jävligt mycket äldre och
beter er som att ni är stupfulla trots att ni bara hävt i er lättöl. Haha, patetiska fittungar!


"I can cut you into pieces
when my heart is broken"

I need you!