söndag, februari 07, 2010

Far far far away!

Hur fan kommer det sig att alla runt omkring mig helt plötsligt fått en jävla knäpp och ska bygga upp ett förtroende
hos mig som de sedan länge brutit? Vadfan är det med folk? Hur kommer det sig att alla helt plötsligt börjar komma
krypande tillbaka för att be om ursäkt? Jag mår faktiskt illa av blotta tanken! Det är långt ifrån okej.

Det värsta är att de nog gör detta för någonstans inom dem så vet de att jag ger dem en ny chans.
Kul att folk verkar se mig på det sättet. Det gör så jävla ont i mig när folk tror att de kan behandla mig hur som helst.
Jag vill verkligen bara kräkas på hela jävla världen just nu, jag är arg på allt och alla.

"för mycket känslor på fel sätt" - vadfan är det för något då? det gjorde ju min dag bara värre än vad den helt klart redan är!
fyfan fyfan fyfan.

ingen har något som helst förtroende hos mig just nu. bara dem jag växt upp med, dem jag vet att jag har vid
min sida no matter what. ingen annan kan räknas därvid mer än dem jag känt hela mitt liv.

nu måste jag verkligen gå å spy upp allt!

update;

and for all you fuckers who have hurt me through this fucking life, get the fuck out!
jag klarar inte mer skit, fatta!

Inga kommentarer: