onsdag, februari 03, 2010

2 day ala Högskolan Dalarna Visit

Idag har det vart en fullspäckad dag, men oj så givande och rolig den har varit!
Jag har haft 2 "aha"-upplevelser idag och det känns helt fantastiskt att man fattar någonting.
Var på en föreläsning idag om lärarens rättigheter och skyldigheter som höll på i 3 timmar, lång men så bra!
Jag hade lätt kunnat lyssna på den en gång till. Man förstod vad hon sa och hon gav konkreta svar och tog exempel ur verkligheten.

Imorgon är sista dagen vi är här och det känns skönt men samtidigt lite vemodigt.
Vi har ju haft så otroligt roligt under dessa dagar trots natt-plugg, trafik-kaos osv..
Vi åker hem vid 10tiden imorgon efter att vi haft en storgrupp från halv9 till 10. Sedan blir det väl förmodligen att plugga
i helgen också. För det känns som att man inte hunnit göra så mycket för att man haft så mycket annat att göra här uppe.
Men det löser sig nog (haha, jag som hatar det uttrycket, men atm så orkar jag inte tänka på vad jag ska göra)

Usch nu nyser jag också! Tur att mamma prackade på mig zink/c-vitaminer i mängder! Bra att ha i vintertid.
För övrigt på tal om vintertid så vill jag ha sommar NU!

Så är det.

Inga kommentarer: