lördag, februari 13, 2010

What to say?

I am all down, och jag vet inte riktigt varför. Det har inte hänt något sådär speciellt som gör att jag känner såhär.
Jag har bara så jävla mycket ilska inom mig. Har bråkat med familjen som fan idag, jag klarar fan snart inte av att bo här hemma mer!

Jag vill bara fly verkligheten och leva i någon fantasivärld där allt är fint och bra. Jag om någon förtjänar lite bra saker.
Istället får jag stå ut med en jävla massa skit, höra att jag inte gör något och så vidare. Hurfan tror ni det känns egentligen?

Jag vill bara explodera! Jag har så otroligt mycket inom mig som jag så desperat försöker kontrollera.
Men snart tappar jag all kontroll jag någonsin haft för att bara skrika ut en jävla massa skit.
Jag vill spränga hela jävla planeten och alla dessa jävla människor i luften. Mitt huvud orkar inte mer, mitt hjärta ännu mindre.
Ibland undrar jag vart min saga är någonstans, när ska jag få vara den vackra prinsessan som räddas från demonerna?
Har så jävla svårt att inse att livet inte kan vara en saga, allt som var så lätt när man var liten har idag förvandlats till en jävla mardröm.

Att försöka kontrollera sina känslor funkar inte i längden. Och det är så jävla svårt att på något sätt försöka
att förneka dem när allt jag vill är att leva ut dem. Ändå trycker jag tillbaka allt ner i halsgropen igen, sväljer och håller käft.
I bloody hate it!

Inga kommentarer: