söndag, februari 07, 2010

Dreaming

Har drömt något kopiöst de senaste dagarna. Och framförallt om just en "genre", och det är killar
som antingen finns i mitt liv just nu, eller har funnits där osv. Inatt drömde jag om någon jag absolut inte ville
drömma om., Det roliga var att jag iallafall ville spöa skiten ur honom,.

Det är dock jäkligt skumt att jag bara drömmer om boys jag antingen vill slå ihjäl eller som jag verkligen älskar.
Hela den grejen är grymt skum och jag tror jag drömt sånnahär drömmar de senaste 3 dagarna.
Förgående natt drömde jag att en viss person ville förlova sig med mig, vilket var en aning skumt. Men samtidigt på
något skumt och konstigt sätt så kändes det underbart i drömmen. Jag undrar fan vad allt detta betyder. Kan ingen bara
komma på varför man drömmer och vad allt betyder. Skulle vara najs.

Så är det.

Inga kommentarer: