torsdag, februari 04, 2010

3 day ala Högskolan Dalarna Visit

Idag vart det mycket tidig uppgång eftersom vi skulle städa, packa och checka ut innan storgruppen vid halv9.
Men vi lyckades och var i tid (: Det var bara storgrupp som var sisådär givande,. Efter det började vi färden hemåt.
Jag var i Jönköping vid halv5 och hemma vid 6tiden. Så nu är jag jättetrött! Så ska snart krypa ner i sängen och sova.

Har även tankar på flytt,. Började idag efter att jag bråkat med pappa. Känner att det kanske skulle göra gott
för mig att få komma hemifrån och bo själv, där allt är mitt och ingen annans. Privacy!

Jag vet inte, jag tänker för mycket och jag tänker för lite.
Något jag dock funderat på är om jag inte ska ta avstånd från en viss person, bara för ett tag.
Dock ingenting som ska tas upp här utan genom ett samtal.

Så är det

Inga kommentarer: