måndag, februari 22, 2010

Wäääh

Wöööh, nu har jag precis beställt 2 nya piercingar, bl.a till min medusa :) och till en i underläppen.
Labretter :) blir nog najs när allt kommer i sen!

Har pluggat typ hela dagen idag. Blev väl klar runt halv3-tiden då jag skrev ut alla svaren i skrivaren.
Det blev 18 sidor totalt, 14 frågor. Det är sjukt vad mycket jag suttit och skrivit i helgen! Nu är det iallafall klart,
så får bara hoppas att jag får en fråga jag svarat mycket på imorgon så att jag kan prata i 10 minuter.

Är så jäkla nervös, vettifan om jag kommer att klara det! Känner mig så jäkla usel :(
Det är inte så jävla najs att känna så. Annars brukar jag ändå vara ganska självsäker, men i detta
fallet är jag inte de det allra minsta, vilket är en sjukt läskig känsla! Fy!

Så är det.

Inga kommentarer: