onsdag, februari 10, 2010

Blood stains blondes

Var meningen att jag skulle vara duktig och gå upp vid 9 idag. Men eftersom jag fick ett samtal vid
2tiden inatt så orkade jag helt enkelt inte.
Så gick upp vid halv11 ungefär, käkade frukost och glodde på förhäxad med lillasyster.

Har precis skickat in min uppgift som vi hade tills idag. Den är urkass och inte alls bra skriven, det vet jag!
Men jag orkade inte mer. Det hade inte kommit ut något mer ur mitt huvud idag ändå. Det får duga.
Jag gjorde mitt bästa och mer kan man inte göra,. Tänk att jag lärt mig det efter alla dessa år.

Min vecka har varit osocial och tråkig som fan, men jag har haft så himla mycket att ta tag i,
och ännu mer att göra. Men på fredag får jag iallafall träffa Paulina, min sötnos! Fika och snacka skit, precis vad jag behöver just nu!

Nej, kanske man skulle göra något vettigt nu? Som att läsa kurslitteratur och föra anteckningar
inför tentamen som är om 2 veckor. Om jag är nervös? Ja, jag håller på att avlida en aning.

Så är det.

Inga kommentarer: