onsdag, februari 17, 2010

Mittwoch

Idag har jag ägnat mestadels av dagen med jenny igen,. Vi var ute och fotade lite, dock insåg vi snabbt att
det var alldeles för jävla kallt, så det blev inte så mycket bilder. Sen har vi ju såklart druckit massa kaffe också, sånt som vi gör! :)
Har varit så otroligt skönt att hänga med jenny dem senaste två dagarna, hon får mig att glömma allt som är jobbigt.

Imorgon är det studiegrupp och seminarie fr. 13 till 17, inget jag ser fram emot eftersom jag har en så in åt helvete
jobbig huvudvärk,. Får helt enkelt hoppas att den gått över tills imorgon. Därför ska jag ta och hoppa i säng nu!
Försöka sova bort den helt enkelt. Well, wish me good luck.

I miss you hun',.

Så är det.

1 kommentar:

miss *e* sa...

hej! såg på ett gammalt inlägg att du jobbat för 118 700.jag har blivit erbjuden att jobba där.UNdrar om du kanske kan,om du vill berätta lite för mej? om du jobbar kvar? lr inte? osv..Har nämligen hört så mkt dåligt om detta företag.skulle va jätte tacksam! :)du kan maila mig om du hellre vill det erica547@hotmail.com hälsningar erica