tisdag, januari 27, 2009

Tuesday

Denna dagen har varit ganska onödigt fast jag har ändå fått en del gjort. Och detta har jag idag åstadkommit i punkter:

- Lyckats få tag i Lisbeth (hon ska sy min klänning, weeii)
- Fått klarhet i att vi ska prova studentmössor imorgon!
- Fått postgirot för att kunna betala in balavgiften
- Gjort svenskan som ska vara klart imorgon
- Varit på gymmet idag på idrotten en halvtimma (varav jag rott i 20 min och cyklat i 10)

Ja typ så.. Ibland kan jag vara duktig. Just nu är det väldigt mycket som ska göras.. Mycket är inför balen/studenten. Och sen är det skolans slutspurt så måste ge järnet. Men får helt enkelt tänka på att snart är allt över. Ska bli så jäkla skönt att ta studenten!

Har även träffat både Jessica och Ludde idag. Träffade Ludde och satt och snackade med honom i en halvtimma innan jag hade idrott. Han har alltid så mycket bra saker att säga. Jag gillar det. På tåget hade jag sällskap av Jessica och vi satt och skrattade åt allt möjligt. Är så jäkla glad att jag har min kusinplutt, hon får mig att må bra.

Fick mina betyg idag från H.T, dem var pretty fina faktiskt:)
/ j.

Inga kommentarer: