tisdag, januari 13, 2009

No sleep

När något jobbigt händer då går verkligen hela världen emot mig! Allt blir bara ännu jobbigare och ingenting går rätt. Varför är det så?

Inatt sov jag ingenting alls, precis som vanligt! Så idag på morgonen pallade jag inte gå ur sängen och dra mig till skolan för att sitta där och glo. Så jag var hemma idag. Sov till ett, käkade frukost, rökte och drack kaffe. Lite senare läste jag även i den engelska romanen som vi ska läsa. När syrran kom hem blev det sista filmen i Sagan om Ringen-triologin. Helt enkelt en skön dag som jag just nu verkligen behöver.

Imorgon blir det inte heller någon skola. Ska bara in en snabbis med bilen och hämta stativ, prata med Samuel och hämta upp Jessica. Hon ska sova hos mig imorgon och jag ska fotografera henne för mitt projekt till medieveckan som äger rum denna veckan (f.ö världens onödigaste vecka!)

Nästa vecka så går allting tillbaka till det ytterst normala. Jag gillar normalt, iallafall när jag inte mår bra.

I'm ready right now to blow you all sky-high
/ j.

Inga kommentarer: