lördag, januari 31, 2009

Hård helg

Festandet började i torsdags och avtog natten till lördag. I torsdags åkte jag till Jenny på kvällen, Martin var där också. Senare kom även Veronika, Jonas, Simon och Spex. Vi satt och tjötade och drack fram till 10 då jag, Jenny, Veronika och Jonas begav oss ner till studenfesten. Där träffade man massa folk, dansade och drack. Sen åkte jag hem vid halv12 full som ett svin.

Vid 12 på fredagsmorgonen var jag uppe igen och började göra mig iordning. Vid kvart över 4 begav jag mig mot nässjö och senare vidare mot jönköping. Åkte upp till Emma där Paulina, Bea och Åsa redan var. Senare kom även Sara och torkade sina byxor med hårfön (haha!). Började dricka runt 7 någon gång, 2 bacaradiflaskor ala 4 pers. = onyktert. Framåt halv9 begav vi oss ner mot Centrum, gick till Bongo där det var knökafullt och träffade roliga människor. Efter några timmar drog vi till Centrum och var där till halv1. Sedan åkte jag och Emma hem för att sova.

2 dagar av supande tär på en, men så jävla roligt jag haft :)

Pappas dator är cp och tillåter mig inte att öppna msn, så sitter här och är typ halvsur på det. Så blir väl inte msn på tusen år nu bara för det. Palla sitta på webmessenger ><

/ j.

Inga kommentarer: