torsdag, januari 15, 2009

Just fact..

Idag har det inte hänt så mycket, mer än att jag fick omredigera 2 bilder från scratch för att de var borta från minneskortet. Men den ena bilden blev bättre efter andra redigeringen så denna gången hade jag väl mest tur.

Imorgon ska jag in en stund till skolan för att skriva ut bilderna och lämna in dem till Lena. Sen är denna usla medieveckan finished! Nästa vecka börjar vårat nya softa schema, kommer kännas underligt att börja sent och sluta tidigt nästan varje dag. + Att jag förmodligen är helt ledig på fredagar framöver om det är så att vi kan få våran idrott flyttad till tisdagen istället. Såfort jag får besked ska jag söka mig ett jobb.

Nästan allt går tillbaka till det "normala" igen nu nästa vecka, förrutom begravningen som äger rum på torsdag. I'm terrifyed! Så ska jag läsa dikten jag skrivit också till Morfar. Det kommer brista för mig precis som det gjorde på farfars begravning. Men känner att jag faktiskt vill göra detta, that's the least I can do!

I helgen blir det bara att vara hemma och ruttna bort. Det är jag bäst på - honest!

"Madness is like gravity - All it takes is a little push"
/ j.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi skulle kunna ruttna tillsammans :)


Tack för kommentaren. Det var skönt att höra :) Tack för att du finns Jennyfer. Jag vill verkligen träffa dig <3

Jag älskar dig också trots att vi bara har träffats en gång. Men du är speciell, det visste jag från första början!