onsdag, januari 14, 2009

Feeling Crap

Känner mig bara helt jävla vissen! Börjar dessutom bli sjuk vilket inte hjälper upp psyket direkt. Jag hatar att jag mår såhär. Men jag kan inte göra så mycket åt det! Kan inte väcka upp någon från det döda, kan inte rå för över att jag hamnat i situationen jag sitter i, kan inte rå för att människor bara är skit!

Idag var nån präst här (eller vad hon var..) och gick igenom vad vi ska ha för psalmer på begravningen. Jag försöker att stänga ute allt - Det blir för jobbigt annars. Jag vill verkligen att allt ska vara över samtidigt som jag är livrädd för begravningen.

Jag har en asbra plan, som kan funka. Och vore nästan sjukt att inte genomföra. Skulle förmodligen ångra mig resten av mitt liv. (But it's a secret!)

Sova vore på sin plats just nu, orkar inte sitta här tills jag blir någon jävla zombie. Ingen skola för mig imorgon iallafall.

"See I'm not a monster.. I'm just ahead of the curve"
/ j.

Inga kommentarer: