torsdag, januari 08, 2009

Sömnlöshet

Inatt kunde jag inte sova ett dugg, så låg vaken i stort sett hela natten. Detta kändes idag på morgonen kan jag säga och även humöret tröt en aning. Vilket jag även fick känna av lite i skolan då jag snäste litegrann.

Och det värsta var ju att man var trött som fan, å påpackad både vinterjacka, tröjor, halsduk och dylikt så begav jag mig ner till tåget i en halv snöstorm, stod och väntade i 10 minuter, å så äntligen kommer tåget! Humöret tryter fortfarande litegrann och in kommer man i en sådan jävla stank! Då är det någon på tåget som verkligen badat i parfym. Och det stank vill jag lova, så jag plågades hela tågresan av parfymlukt, och nej inte doft - LUKT!

Väl framme väntade jag på Elin och vi headade mot skolan. Så hade man religion och engelska! Engelskan sög verkligen! Hon packar på oss massa läxor hela tiden. Och allt är för henne "lätt lätt lätt". Usch säger jag bara. Så nu ska vi läsa nån jävla roman + göra en redovisning. Valde en någorlunda roman "The Hunter". Men att ta sig tiden att läsa, det kommer jag inte orka.

Imorgon blir det iallafall lite trevligheter på eftermiddagen och kvällen. Ska åka in till Emma i Jönköping. Sen ska vi ha lite mys med Paulina och Bea, laga mat å sånt. Sen ska vi förisa lite och sedan gå ut. Ska bli najs som fan. Jag behöver verkligen göra roliga saker nu när jag är full av deppression, ångest och stress.

"Madness is like gravity - All it takes is a little push" - Jokern

Inga kommentarer: