onsdag, januari 28, 2009

Partey-weekend!

Imorgon blir det full rulle med förfest hos Jenny och sedan studentfest på High Quality. Ska bli najs.. Sedan på fredag är jag ledig och då ska jag in till Jkpg till Emma. Ska först förfesta hos henne med Paulina och Bea och sen blir det utgång på bongo och centrum. :)

Är så jävla glad att jag orkar göra roliga saker! Ibland har ju mitt psyke varit så dåligt att jag inte ens orkade göra något roligt. Känns så jävla bra att jag iallafall kan unna mig roliga saker nu för tiden.

Idag provade vi studentmössor. Känns som man bara kommer närmre och närmre studenten. Feels so fucking wonderful. Men dock är det mycket som måste göras nu de närmsta 4 månaderna innan balen och studenten. Så det är ju lite stressigt också, men samtidigt en lättnad.

Ska väl snart dra mig mot sängen. Men har iallafall en fet sovmorgon imån. Just nu sitter jag och snackar med en intressant och klok människa. Tack och lov för kloka människor!

/ j.

Inga kommentarer: