torsdag, januari 01, 2009

Nytt år

Dagarna flyger förbi och nu är vi inne på ett nytt år. Året då mycket kommer att hända i mitt liv, studenten, flytt och (om jag kommer in) universitet. Samtidigt som det kommer att hända mycket spännande så började inte året så väldigt bra då morfar gick bort den 28 dec.. Begravningen kommer äga rum den 22 jan. Ingen bra kickoff på året om man säger så, men får helt enkelt försöka mig på att överleva det också.

Nyår spenderades annars med familjen och Emma. Vi åt god mat, drack gott och glodde på film. Vid tolvslaget sköt vi raketer och drack bubbel. Emma sov över och vi satt uppe ett bra tag å babblade innan vi bestämde oss för sängen.

Just nu sitter jag å lyssnar på gnr å filosoferar lite för mig själv. Ska väl ta och göra mig en till chailatte snart. Jag är helt såld på chailatte! Hallelujah för chailatte! Oj vad mycket chailatte det blev på samma rad. Men som sagt, SÅLD!

Jag saknar närhet nu och hoppas på att det blir mer av det år 2009. Visst, lite tillfälliga närheter har man haft 2008, men jag vill ha en närhet som finns där hela tiden, jag vet dock inte om jag syftar på förhållande eller inte. Får se vad tiden utvisar, men skulle jag sikta på ett förhållande så tror jag att jag vet vem jag ska "fånga".

You're in the jungle baby
/ j.

Inga kommentarer: