måndag, januari 26, 2009

*suck*

Livet känns nu så oåtkomligt för mig. Känns som att jag just nu "lever" i ett vakuum - på ett helt annat plan än alla andra.

Ska väl inte klaga på dagen i sig iallafall. Åkte in vid halv8 för att ha foto, jag och jenny ägnade mestadels av lektionen till att fika och prata på thimons *mys*. Efter det åkte vi runt på stan och cpade som de hyndar vi är! Men sen försökte vi ägna några få minuter åt lite planering som senare aldrig blev av iallafall pga none-kreativitet what so ever. Så det slutade med att jag följde med jenny upp till martins lägenhet för att titta på hans nyinlagda klinkersgolv samt hämta hans dator som jenny skulle spendera måndagen vid. Golvet var otroligt snyggt och jag blev avis som sjutton!

Efter det skjutsade jenny upp mig till farmor där mamma väntade. Farmor är så gullig! Vi har inte sett varandra på jättelänge så när jag kom innanför dörren och kramade om henne så började hon gråta. Efter att jag fått lite fika i magen så åkte jag, mamma och farmor in till jönköping. Jag fick ett par übersexiga trosor av mamma och så käkade vi på restaurang. Inte världens höjdarmat - men fanns inte något annat jag ville ha direkt.

Jag är ganska mycket abstinent efter en dator fast jag försöker undvika pappas så mycket det bara går. På ett sätt behöver jag nog hålla mig undan från datorer ett tag. Så det med att min dator är gone är nog lite bra.

snopp! - det kändes bra! så..
/ j.

Inga kommentarer: