lördag, januari 10, 2009

Let's Party!

Igår var det så dags att gå ut igen. Denna gången med Emma, Paulina, Bea och Sandra. Det var mycket trevligt.

När jag kom till jkpg mötte Emma, Paulina och Bea upp mig vid juneporten och vi drog hem till Dalvik. Där blev det käk och diverse fnitter och fnatter. När vi käkat kom Paulinas polare Sandra.. Så vi började fixa oss och förisa lite. Jag fick nog i mig 5-6 drinkar innan vi kom iväg, så jag var lite onykter redan innan vi kommit in till Centrum. Väl där blev det mer alkohol och en jävla massa dans. Har dock märkt att när man går till sådanna ställen som Centrum (och Hotellet här i Nässjö), då är det mest brats och dylikt där. Alltså inga snygga killar som tänder på en fullpiercad brud. Så efter att Centrum stängt vid 2 drog jag och Emma upp till Erik. Första gången vi träffades f.ö. Och hans polare August var också där så det blev att jag och Emma crashade hos dem - jag inne hos Erik (detaljer not revealed) och Emma i en trång soffa med August.

Så ska man sammanfatta hela kvällen så kan man säga att det var längesen jag hade så kul. You guys make my heart melt!

På måndag blir det medievecka all week, jag måste vara kreativ!

/ jennyfer

Inga kommentarer: