söndag, november 21, 2010

woooooooooooooop!

inget blev riktigt som det var planerat igår. jag klagar inte, alltid trevligt med en rolig fylla och trevligt sällskap. å man var ju trots allt tvungen å fira mangan som fyllde 20, så det blev lixx så. men inget gick som det var planerat, haha. dock äre ju najs ibland. palla planera heeeeela tiden för den delen.

status; jag har en bakfylla och har inte ätit nåt sen igår förmiddag, då jag åt yoghurt. tror de kan vara en bra sak att äta lite....... hehe

well.... nu ska jag äta, duscha, städa lite....... linda kommer sen! vi ska catcha upp lite om vad som hände igår, haha. hon missade lite. huhuhuhuhuhu.

just nu lyssnar jag på corey's röst... åååååååh va fin hans röst är. jag dör :* iiiiiih!

2 kommentarer:

San sa...

Ja hans röst är hej-jag-dör-lite <3

MissPain sa...

ja som fan! jag dööööööör så mycket :'D