fredag, november 12, 2010

Friday!

ska hem till familjen å bli lite omhändertagen ikväll. kan vara skönt. har tagit hand om mig själv hela veckan. yeah I know, sånt man får vänja sig vid när man bor själv. men vafan, jag trivs hemma hos familjen also, så jag har inget emot å komma hem till dem.

är hungrig också. har liksom "glömt bort" att äta idag. la mig ner för att vila å vaknade för en stund sen. så ringde pappa för en stund sen, så han är nog snart här. ska hämta upp lillasyster också som varit i sthlm. åh vad skönt med kvalitetstid med dem jag älskar. dock ska mamma inte vara hemma, men hon kommer väl nångång I guess, huhu.

nåja... dags att fixa det sista så att jag kan klä på mig. pappa e nog här vilken minut som helst. well, ha en trevlig fredagkväll. (om någon ens läser bloggen!) haha!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Jag läser kuss <3

San sa...

Ha en finfin fredag :)