tisdag, november 23, 2010

häst igår, sjuk idag

ja.. var ju å red å umgicks med nathis igår. var väldigt trevligt.. blev avkastad från hästryggen för första gången i mitt liv också, hehe. så nu har man lagt till det på sin lista också. men mina ridingskills sitter kvar en aning iallafall, vilket är ganska roligt. sen bakade nathis snoppkaka som blev slapp men va jävligt god. så hade en jättebra morgon/förmiddag igår. måste göras om!

sen var jag hemma hos familjen å käkade lite. var mysigt. idag var meningen att jag skulle fylla i min sleeve men var tvungen å avboka det för att idag mår jag inte alls bra. min hals gör så fruktansvärt ont och min näsa är täppt. är inne på min tredje sjukvecka nu. det vill lixx inte alls ge sig. känns ju bra att jag måste läsa en massa kurslitteratur också när man mår piss!

ta mig härifrån.
typ

Inga kommentarer: