lördag, november 20, 2010

02.48

sitter uppe i helt fel syfte, jag har fan ingen aning om varför jag sitter här å klockan börjar närma sig 3 på natten. well, it made me think anyhow... när kommer man lämna denna kalla värld? vad står bakom krönet och väntar på mig..? hade man vetat ett dödsdatum hade man levt varje dag som den vore den sista. så om vi säger 30 November 2019, så har vi lite marginaler. nu vet jag när jag ska dö, nu fan ska jag leva mina dagar som om de var mina sista.........

nej men skämt å sido. jag undrar.. jag skulle kunna stoppa i mig alla piller jag har hemma, så svårt är det inte att mixa ihop tabletter, blanda med lite diverse sprit samt rengöringsmedel. det kan lätt bli en farlig dryck,. jag ska vara ärlig å säga att ibland är pillren lockande, att bara svälja alla med en klunk sprit eller rengöringsmedel. jag tänker på det ibland, läser bipacksedlarna och funderar, hur många tabletter behöver jag svälja? .. nej jag tar alla för säkerhets skull.

MEN...... tvivla inte på mig. jag har inte gjort något, inte svalt en enda tablett för mycket. ni kan vara lugna. någonstans är jag rädd för att dö. rädd för att lämna dem som betyder nåt. att göra dem besvikna,.... efter allt dem gjort. nej det får inte vara värt det.......... jag lever, och ska fortsätta. det svär jag på!

just.............
trust me!

Inga kommentarer: