söndag, november 07, 2010

I need someone..

jag blir galen....... jag behöver närhet nu nu nu. ärligt talat skiter jag i om det är tillfälligt eller bestående. jag blir bara mest tokig. alla fina människor tycks försvinna ifrån mig.

fanfanfan.

well, har haft en jättebra helg. i fredags blev det idolmys hemma hos familjen, i lördags kom mina brudar hit. vi lagade käk och snackade skit, å så drack vi lite. sedan klockan ett på natten ungefär så sminkade jag paulina och linda och drog med mig dem ner i källaren. de posade så snällt så. så nu har jag massa nya bilder in-coming. så det dyker nog upp på min hemsida

men nu ska jag fortsätta städa upp här. sen blir det nog en varm dusch, lite mat och en film. imorgon börjar jag på delkurs 2 i religionsvetenskap. ska bli intressant, men är nervös över att den kommer vara lika svår som delkurs 1 var.

nåja.
seeya!

Inga kommentarer: