måndag, september 01, 2008

Trött på allt klag

Hehu, okej det är måndag. ja så vet alla det! har vart i skolan idag trots att jag inte är riktigt frisk än. Är dock på bättringsvägen. Hade lite feber igår å det kom lite idag med men annars känner jag mig bättre.

Hade Foto C halva dagen idag vilket mest gick åt till att sitta i Inas å sen till att diskutera. Så jag hann inte redigera någon av mina bilder idag, känns sådär faktiskt. Träffade Ludde idag, satt å snackade med honom ett tag och försökte hjälpa honom med matten, kom då underfund med att jag förträngt allt vad matte heter, haha. Hade religion idag också och sen fick vi åka hem. Drog ner till stan med tin å elin. Jag å tin satt på stationen och diskuterade till och från om allt möjligt.

Något jag är otroligt trött på är allt klag från folk. Okej jag klagar också. Men inte över småsaker. Jag menar, väljer man något får man stå sitt kast. Klagar man på något kanske man ska tänka efter lite på vad det är man klagar på och hur illa det egentligen är. Bara något jag funderat över och blev fruktansvärt irriterad på idag.

Idag fick jag mina tågbiljetter till Sthlm :)

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: