torsdag, september 11, 2008

ord som inte räcker till

Well, idag så har det varit en jobbig dag. Fick jätteont i magen efter att jag tvingat i mig fil i skolan. Inte alls bra, så gick med det hela dan och höll på att dö ett x antal gånger. Tog klassfoto idag också, jag log (fan då..) ansträngde mig så jävla mkt för att inte le å så sista så blev det ett jävla leende. Självklart var det just DET kortet som blev valt. Men aja, söt och oskyldig ser jag ut å va, fett onajs!

Jag fattar inte, jag försöker förstå men vet knappt om jag vill. Jag förstår inte vad jag egentligen håller på med och varför jag utsätter mig för detta om och om igen.. Orden räcker helt enkelt inte till för hur förvirrad och rädd jag är. fan helt enkelt!

Imorgon ska jag till läkaren och skiter i skolan. Fetaste helgen eftersom jag även är ledig på måndag. känns fett bra!

See you
/ jennyfer

Inga kommentarer: