söndag, september 07, 2008

Bra Helg

Igår drog jag till Huskvarna me Emma. Åkte till Sarah å där var även Bea å Paulina. Vi käkade godis, glodde på film och drack vaniljglögg. Sedan gjorde vi tacos å satt å snackade skit. Mycket bra helg måste jag säga. Idag på morgonen satt jag och Emma med Linda och drack te. Linda var lite överenergisk å sjöng å tjoade, go tjej dedär. Sedan bestämde jag och Emma oss för att vi skulle lyssna på julmusik och göra julkort. Emma som är galen i julen har lyckats få med mig. Jag vill faktiskt ha jul NU! Mysigt som fan ju..

Imorgon ska jag köra halkbana och på fredag ska jag till läkaren. Ska kolla vad det är som jag inte tål. Om det är laktosen eller om det kan vara något annat. Wish me luck!

/ jennyfer

1 kommentar:

Lilith sa...

Oh! Halkbana som är så jäkla kul! Det är som att leka som en femåring i något som väger 600 kg och kostar några hundratusen.:D:D Lycka till hos läkaren!