torsdag, september 04, 2008

En vanlig torsdag

Började dagen med att träffa klassen för en klassträff med lite mysfika å tjabb.. sen hade vi mediekommunikation å idag presenterade vi våran läxa om ett medieyrke. Presenterade om fotograf dårå, kanske inte så svårt att gissa(?) Det var soft idag, sen snackade vi resten av lektionen om filmen Die Welle som vi såg förra torsdagen. Sen var det dags för Religion med Linda där vi kollade på en sammanfattande film om judendomen. Väldigt långtråkig men man fick en klar bild över det iallfall. På slutet av dagen hade jag och elin engelska i 2 ½ timmar. Men vi var busiga och skrattade mycket, så vi klarade oss med nöd å näppe igenom oss den även denna gången.

Efter skolan idag så körde jag på bilskolan. Jag börjar bli nervös nu eftersom min uppkörning faktiskt börjar närma sig. Känner mig väldigt osäker på det. Vill ju verkligen inte bli kuggad.. Tror det skulle bryta ner mig totalt att behöva köra upp en gång till.. Men man får hoppas på det bästa.

Imorgon när jag kommer hem från skolan så ska jag ringa till fotografen i Göteborg och hoppas på att platsen som praktikant inte blivit tagen. Hoppas hoppas hoppas! Håll tummen för mig. Nu tänkte jag sova.

See you in the dream
/ jennyfer

1 kommentar:

Lilith sa...

Jag håller tummarna för dig darling!