onsdag, september 17, 2008

Dålig dag

Idag har vart en riktigt sådan dag som man bara vill glömma. Skulle jobbat med projektarbetet men Tin försov sig så åkte in vid 10 istället. Sista lektionen med BC idag var mest bara katastrof, inget stämde. Kamerorna hade blivit utbytta, studion cepade, bilderna blev fel å allt var bara dååååååååååligt.

Det är inte alls långt kvar till jag har uppkörning. Ska köra imorgon å dan innan jag kör upp. Jag är skitnervös! Det är inte alls roligt å va så jävla nervös heeeela tiden.

Idag när jag kom hem lagade jag mat till lillasyster och pappa, duktigt av mig tycker jag. Skulle blivit så att jag skulle tittat lite på hemtentan i religionen idag men nej det blev inte riktigt så. Kände redan när jag la ner boken i väskan att det ändå aldrig skulle bli av idag.

Well.. Ska ta och sova snart så jag orkar upp imorgon och är pigg och allert när jag ska köra.

See you on the track
/ jennyfer

Inga kommentarer: