tisdag, september 02, 2008

En tisdag

Idag höll jag mitt tal på svenskan. Var heljobbigt då mitt tal var ett begravningstal för min farfar. Men jag klarade det utan tårar och sådant iallafall. Kändes bara lite småjobbigt.

Fick precis ett samtal från fotografen i Göteborg som jag vill praktisera hos och han vet fortfarande inte eftersom han har en annan praktikant som han hade lovat. Men jag skulle höra av mig igen senare i veckan. Jag hoppas så mycket att jag får platsen, men eftersom den är bortlovad så vet man ju aldrig och förmodligen kan jag ju inte vara där. Men jag hoppas på det bästa!

Just nu har jag så jävla ont i magen.. Var hungrig när jag kom hem å när jag väl hade ätit så fick jag bara massa ont i magen :( inte så mycket bättre med andra ord.. Laktosen kan det vara också..

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: