lördag, september 13, 2008

En enkel Lördag

Idag gick jag upp vid 8.. Då vaknade jag och låg och vred och vände på mig, kunde ändå inte sova mer så gick upp.. Satt å glodde på massa tecknat på tv..

Nu ikväll har jag suttit å glott på Lånta Fjädrar med bl.a Peter Dalle, Robert Gustavfsson och Susanne Reuter.. Druckit vin, käkat gott och smakat min bacardi.. typ myskväll.. Fett roliga kommentarer förekom i teatern.. bl.a:
"Du ska inte tro att jag tror på dig bara för att du talar sanning" eller..
- "Min vän är väldigt skicklig på pistol. Han träffar huvudet på en spik på hundra meter"
- "Jag har faktiskt ingen spik på mig... faktiiiiiskt"

Imorgon ska jag träffa emma. Vi går väl ut å går eller nåt som vanligt. Snackar lite skit å sånt.. å förresten så är jag jäääävligt störd på en viss person nu som ska kommentera, dessutom är det fett obetydelsefulla kommentarer också. Fattar varför du inte har några vänner kvar.

See you in hell
/ jennyfer

Inga kommentarer: