måndag, september 08, 2008

Halkbana

Idag körde jag halkbana. Det var typ det roligaste jag gjort på länge.. Jag var typ bäst på att parera halkan, vilket var fett kul. Typ slirade runt där ett par varv å sen fick vi testa hur det är när man voltar med en bil. Så då fick vi sätta oss i en bil som var konstruerad så den kunde snurra runt i en ställning. Det var fett läskigt, hängde i luften i 10 sekunder, det kändes som 3. Vilket betyder att när man hänger upp å ner tappar man helt tidsuppfattningen. Vi fick även krocka i gångfart, det känns asså..

När jag kom tillbaka till skolan så satt jag och redigerade mina bilder till mitt projekt på fotot. Har redigerat typ 5 bilder, men vet inte om jag ska ha alla dom. Ska ha ca. 12 bilder, så har en del kvar att göra å lite till att fotografera.. Efter Fotot samlades vi för att få reda på om APU:n och vi fick då veta att vi vecka. 45 på torsdagen och fredagen ska åka på studieresa med mp'b-klassen till Sthlm. Där ska vi få besöka SVT och sitta med i publiken i parlamentet. Ska bli fett kul. Vi ska även få tid att shoppa och att gå ut och äta/dricka där. Vi ska bo på Scandic också, fantastiskt! Och det bästa är att skolan betalar. Hoppas Betnér och Glans är med i Parlamentet när vi ska se det.

Tänkte att jag skulle satt igång med hemtentan i religion men känner att jag inte orkar det nu. Har en hemsk huvudvärk.. Tänkte jag skulle ut å gå istället och sitta lite med hemtentan i helgen..

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: