fredag, september 12, 2008

Läkaren osv..

Idag vart jag hos läkaren. Han ställde massa frågor och sen fick jag ta blodprov. Hatar blodprov och det tog 10 år innan de fick in nålen på ett bra ställe där de kunde tömma mig på 2 rör med blod. Usch asså!

Stannade hemma från skolan idag, kändes inte så jävla nödvändigt att gå idag, dessutom hade jag ont i magen som fan.. När jag kom hem så gick jag och la mig direkt igen, sov till halv3.. Så har i stort sett sovit halva dagen idag och lite till.

Är stressad som en jävel och vet knappt vart jag ska ta vägen. Det värsta är att jag inte vet vart den kommer ifrån eller varför jag är stressad. Det är inte så jävla lätt när folk säger till en att lugna ner sig liksom.. Vill bara skrika åt allt och alla och slå på något... JÄVLIGT HÅRT!

hejdå

Inga kommentarer: