fredag, september 05, 2008

Fredag, inget svar

Fredag idag. Har vart i skolan idag och haft några få lektioner. Åkte hem å var hemma vid 4, åkte in till nässjö sen vid kvart i 5, var på banken och förde över pengar till mitt konto så jag kan börja betala till bilskolan. Träffade Emma sen och hon följde med hem och käkade och glodde på tv å film med oss här hemma. Det var mysigt.

Ringde även fotografen i Göteborg idag och han vet fortfarande ingenting. Detta börjar bli jobbigt.. Men antar att man får vara tålmodig. Och förmodligen får jag inte platsen vilket är surt, eftersom det bara är upp till arbetsförmedlingen om den andra får platsen. Så chanserna är minimala. Antar att jag får fortsätta mitt sökande. Bara det att ingen svarar på ens mail, bara en har gjort det som nekat mig, helt jättetråkigt.

See you
/ jennyfer

Inga kommentarer: