tisdag, september 09, 2008

Projektarbete och telefonsnack

Tisdag idag, började vid 10 så fick mig en sovmorgon, det var skönt. Sedan hade jag foto vid 10, vi höll på med ljussättning av äldre, eftersom vi snart ska ut och fotografera äldre, ska bli mycket intressant och framförallt roligt. Hann även redigera 2 bilder till mitt projekt i fotot. Så har 5 bilder kvar som jag måste fotografera. Kanske kan göra det i helgen.

Efter lunchen var det projektarbetet som gällde, fixade med lite grejjer. Sen drog jag och tin ner till stan, hade roligt och flummade runt lite allmänt..

Fick även idag först ett sms som jag blev både paff å glad över och därefter fick jag ett samtal :) han ringde även nu ikväll. Skittrevligt och roligt att snacka med honom igen, har saknat honom aset mycket. well, han ska ringa igen sen, men får la se hur det blir med det, man vet ju aldrig.

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: