tisdag, februari 21, 2012

you're frozen

jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska nå dig. du är så iskall... jag vill se lite värme, lite hjärta i vad du gör. finns det något hopp kvar för oss? det är sådant jag ligger vaken å tänker på innan ja somnar, vad gör du? .......... finns jag där?

jag önskar jag kunde rycka upp dig ur allt, men sanningen är den att det kan jag inte. jag har försökt men förgäves. vad vill du att jag mer ska göra? du kan inte bli hjälpt.. du måste hjälpa dig själv, du måste inse att jag inte kan stanna i all evighet. jag älskar ju dig. mer än något annat. och jag vet ju att det är ömsesidigt. men så mycket skit som finns runtomkring så vet ja fan inte vad detta kommer att leda till. ja börjar tappa hoppet, tappa intresset att ens försöka. jag orkar inte.

jag vill bara ha dig här.
fan





life sucks without you

Inga kommentarer: