fredag, februari 10, 2012

resistance

ah de va ju ett bra tag sen man skrev här,. men eftersom ja vart sjuk å ingen ändå läser mina inlägg så spelar ju det kvitta! skönt att ja gör dehär för mig själv å ingen annan. att länka blogg e inte min grej, att länka ut mitt liv är inte min grej. så detta e bra! egentligen finns denna mest privat för en speciell som ska kunna läsa om denne känner för det. så är det.

som sagt, ja har vart sjuk efter en kanonhelg i storstaden. har varit sjuk sen i måndags så ja, det är några dagar nu. men febern håller sig nere om ja käkar ipren var fjärde timme å får i mig mycket vätska. halsen gör jävlar i mig ont å kroppen med. å nu har en jävla hosta kommit också vilket suger, blir jobbigt att sova då!

idag tidigt på morgonen ringde min fina, så vi satt på skype klockan halvsex imorse.. dock inte världens mest givande samtal. we need to talk serious things som kanske inte passar sig när han är full å dräglig. kanske ikväll, kanske imorgon. eller nån helt annan dag, man vet ju aldrig med den grabben.

annars saknar jag sanne! en massa! stör mig på avundsjuka brudar å de gör hon med, å de e samma brudar med vilket gör det hela liiite roligare att snacka om. palla att brudar tror de har äganderätt på pojkar de inte är tillsammans med. GAH!


imorgon vill jag helst av allt vara hos henrik å glo melodifestivalen, glo med nån som uppskattar det! men ja e ju sjuk så ja, min kära mor lär ju vilja att ja stannar hemma. vi får se hur ja mår imån.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser alltid...Så du vet ;)

Anonym sa...

Just ja!

/H

MissPain sa...

va bra! <3