söndag, februari 26, 2012

kyss mig!

jahaja.. helgen har bjudit på en massa fina grejer. i fredags så var jag i jönköping med henrik, å sen var de vinkväll med honom, linda, nathis å matilda.. sjukt mysigt med pizza, vin å bra musik! i lördags var det melodifestivalen med nathis å sarah, träffade även emma en snabbis, vart najs! det blev en massa ciggaretter, go musik å skitsnack.. idag åkte jag hem till mor å far å käkade lite, samt var på dollarstore å shoppade lite med lillasyster å hennes två polare, trevligt trevligt! sen har felicia varit här ikväll å druckit kaffe med mig, mys!

imorgon blir det att ringa till läkaren.. har så jävla ont precis under bröstet på höger sida, vid revbenen.. kan ha hostat en spricka i ett av revbenen, så måste fan ringa så ja får komma in... pallar inte att hosta mer! hostat i 2 jävla veckor, å hostmedicinen de skrev ut till mig funkar ju fan inte!!! ja blir tokig. får se hur det går att sova inatt.. hade problem hur ja skulle ligga igår för de gjorde så förbannat ont.

sen blir de plugg i veckan. läsa bok å skriva PM om den. löser väl sig hyfsat enkelt hoppas jag! pallar fan inte med en massa svårt just nu.. speciellt inte när jag inte är på topp för att jag har ont! å pillrena som psyk skrev ut funkar väl sisådär. tycker det känns likadant som innan, ångesten smyger sig på lite då å då.. vad ska jag göra? jag får snart panik på detta. jag vill inte må såhär!!!!!! jag orkar inte!!!!

Inga kommentarer: