söndag, februari 19, 2012

dazed & confused

är yr.. känns inte så bra! dessutom är min hosta jävligt jobbig. ska ringa läkaren imån, så lär väl få åka dit å kolla upp skiten så man kan få nått utskrivet.. det kan ju vara bra om man kan sova på nätterna lixx. är typ trött på allt. min psykolog trodde de skulle va nyttigt om ja flyttade härifrån, med tanke på att ja faktiskt haft de tankarna men inte vågat. lämna alla innan de lämnar mig? äsch jag vet inte. det skulle vara ett sånt stort steg för mig, men ja får ångest bara ja ens tänker på det. fy!

går å stör mig allmänt på jimmy. kan väl inte riktigt hjälpa att mina känslor finns kvar litegrann. samtidigt retar det mig. hurfan kan man ha känslor för en sådan människa? really?! hur? antar att ja alltid kommer falla för idioter, svin, själviska, uppblåsta, fittiga människor.

annars är ja mest less på mina känslor. min fina har inte hört av sig på länge, å ja börjar undra när ja ska vara smart nog att lägga ner? det verkar inte leda någonstans å allt ja får är tomma ord. ja vet inte alls vad detta är. dock är mina känslor för tillfället alldeles för starka för att bara lägga ner. däremot gör det ont, fruktansvärt jävla ont. varför kan det inte få funka för en jävla gångs skull? varför kan inte ja få vara med mannen ja älskar? ............. dazed & confused.


Von Benzo - Dazed & Confused


that's probably it. sova?

Inga kommentarer: