måndag, februari 13, 2012

we could be heroes

fortfarande sjuk. i helgen kom en jävla hosta som inte vill ge sig. imorgon är det en vecka sedan ja fick feber, å den har gjort sig lite påmind nu ikväll igen. känns ju sådär. fortsätter de såhär blir de läkarbesök, å de har ja absolut inte tid eller lust med. dessutom har ja ont i lungorna, så om de blir värre å febern håller sig i så måste ja dit. hoppas de bara är musklerna som är tärda pga denna jävla hosta! har inte fått i mig jättemycket att äta idag vilket resulterar i ett konstant illamående, vilket suger! jag vill vara frisk nu!! imorgon MÅSTE jag plugga dessutom.. palla tänka.

"i'm lost" , pretty very much. jag vet ingenting. det enda jag egentligen är säker på nu är väl vad ja känner, å att det finns mer än det som sitter på utsidan. det tog mig fan år att inse det, jävla dryg jag är! ja är fan ingen trevlig människa, säger så dumma saker å beter mig allmänt jävla illa till å från. att ja ens har vänner förvånar mig ibland.. å vad som stör mig mest är att ja gillar att vara den populära, men har insett att det är inte vad jag är. well.. can't help it, kan fan inte hjälpa att ja är som ja är. typ.

well.. en bild eller två ska väl passa in här också. har inte postat nåt sånt på evigheter.


1 kommentar:

Jenny sa...

Åh tack fina du ! Jo vixen har jag nog blivit lite för tidigt känns det som!

Krya på dig! Puss

<3