lördag, februari 18, 2012

If I could then I would...

jag blir lite trött... trött på människor som absolut INTE verkar fatta! jag har inte bett er att begripa allt som pågår, men sluta kasta positiv skit i ansiktet på mig, snälla! jag pallar inte.. å nu låter ja som världens mest otacksamma, men det handlar inte om det! det är inte alltid så lätt att se vad som är i färg när det mesta är i gråskala. å det är inte precis som att ja går å hänger läpp dagarna i ända.. men ibland måste jag få skriva av mig här, lasta skit nånstans där jag kan göra det utan några som helst konsekvenser... kanske ska jag låsa bloggen? låta den vara för mig själv? tåls att funderas på! jag har tydligen gett ut min adress en gång i tiden.... äsch ja vet inte, ja är bara less.



sova? vara vaken? hosta? dö? bläääää

Inga kommentarer: