onsdag, februari 22, 2012

second best...

usch jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt med alla dessa jävla känslor. ångesten äter upp mig när jag är ensam.. demonerna tuggar fan sönder hjärtat på mig. vad ska jag göra med alla dessa känslor? vill bara skrika ut allt, slå någon... jävligt hårt! den frustrationen man har när man mår så jävla dåligt å inte riktigt kan hantera det tar fan hårt på en. man blir otroligt arg, på sig själv å på folk i sin omgivning. kanske inte för att någon förtjänar aggressiviteten utan för att man är så jävla tom, för att det gör så ont.

jag kan fan inte hantera detta. helst av allt vill jag skjuta bort det. och alla dessa jävla känslor jag har för människor får mig att gå i taket,. jag klarar inte av att ha så mycket känslor inom mig. jag klarar inte av att veta att någon jag älskar har någon annan. jag klarar inte av att jag älskar fler människor. jag klarar inte av att vara ifrån den människa jag älskat i sju år, att inte få vara nära. fan jag klarar inte av något längre. jag sprängs snart.

jag vill bara lägga mig på golvet å tjuta som en liten jävla barnunge. jag vill skära djupt in i armar och ben, se blodet flyta utanför............ men nej, det blir inte bättre av att göra det. jag skulle ljuga om jag sa att jag aldrig gjort det, men någonstans vet jag hur jävla jobbigt det blir. även om jag nu helst av allt skulle vilja skada mig.

det sitter så djupt rotat in i själen.......... det gör så jävla ont. jag vill bara dra ut hjärtat, det slår så jävla konstigt å jag orkar fan inte med det.


jag stupar snart.
låt mig dö

Inga kommentarer: