onsdag, februari 22, 2012

we all die

"just know that I'll love you more than anything just in case... we all die"

hmm.. det spökar fan runt i mitt huvud. varenda gång ja lyssnar på we all die med W13 så tänker ja ju såklart på dig. bara för att du sa åt mig å lyssna på låten. jag gjorde aldrig det förrän efter du sa åt mig att inte ha känslor för dig. ja undrar va du ville att ja skulle höra? ja undrar om ja skulle lyssna på den för att de va vi i låten. ja fattar egentligen noll efter de som hände, men ja tror de va så du tänkt. synd bara att du kastade bort allt. äsch. bara tankar som dyker upp ibland.


men gud va vacker du var, å gud va din kram gjorde mig alldeles varm i hela kroppen, jag ville fan inte släppa taget, å sen försvann du! dock lämnade du ditt nummer i min hand..... som nu är raderat å bortglömt. det känns så konstigt alltihop. varför är du så osäker? jag trodde jag lärde dig att vara den säkra, som inte lät folk styra över dig eller dina känslor? jag antar att du var för jävla svag för att ens ta dig till något sådant. jag vet hur du spelade på det.... men jag såg ju fan hur allt bara föll som ett jävla korthus.

jag skulle vilja skaka om dig, på riktigt.. skrika mig hes och få dig att fatta att man inte kan bete sig så som du gjort mot mig. talat om för dig att jag tycker att du är en av de starkaste personerna som finns, samtidigt som du är den mest svaga jag känner. jag skulle fan ..... äsch. fan.


jimmy, ibland önskar ja du kunde vakna upp!

Inga kommentarer: